19/4/2022 20.45
Αν και κάποια μείωση της διαστροφής τον τελευταίο καιρό, πάντως απίστευτη η κατάπτωση των ηθών στη σφαίρα της είδησης γενικά. Συστηματική διάβρωση, δεν διακρίνουν πια, θεωρούν ότι είναι φυσιολογικό να διαβάζουν και να ακούνε για την ιδιωτική ζωή των άλλων, πλαστές υποθέσεις, μία τεράστια κλειδαρότρυπα όλη η χώρα.
Το μπεστ-σέλλερ που υποτίθεται ότι ενημερώνει για το θέμα της σχιζοφρένειας βιογραφώντας την πολυμελή οικογένεια, το αγόρασα μόνο και μόνο γι' αυτό, για λόγους καθαρά ενημέρωσης, τι πουλιέται εκεί και γιατί το προτείνουν επιφανείς, ε ναι, αν και ενδιαφέρον και καλογραμμένο, κι εδώ κρυμμένη όχι και τόσο επιμελώς η διαστροφή, ιατρικά προσωπικά δεδομένα και πολύ ευαίσθητες λεπτομέρειες που βγαίνουν στη φόρα να τα διαβάζουν όλοι, άλλες εποχές θα ήταν απαράδεκτο αυτό, δίκη επί δίκης θα συνεπαγόταν. Κάπως άσχετο φαίνεται σε πρώτη ματιά, αλλά και ο νέος ψευτοδικαιωματισμός δεν είναι παρά ένα ένα ατελείωτο κουτσομπολιό για να σβηστούν τα κατακτημένα νομοθετημένα όρια προστασίας του ατόμου και να έχουν τον τρόμο του στίγματος και της δίωξης οι παρείσακτοι. Άγνωστο πού αρχίζει η ρωσία και πού τελειώνει η δύση σε αυτό.
21/4/2022 16.41
Ντρέπεται όταν βλέπει φωτογραφίες του Σπύρου Μουστακλή.
22/4/2022 17.16 (Μεγάλη Παρασκευή)
Το εθιμικό πένθος ως ιστορικοκοινωνικό habitus στην Ελλάδα, το σκληρό κέλυφος της αδύνατης ρήξης.
23/4/2022 18.45
Υπάρχει μια κυρία 101 ετών που πριν από τρεις εβδομάδες κορωνοεμβολιάσθηκε για δεύτερη φορά και από τότε έχει πάλι διαύγεια, μιλά καθαρά και τρώει κανονικά το φαγητό της. Μνήσθητί μου, Κύριε! Τι έχει μέσα αυτός ο χυλός;
29/4/2022 19.31
Γιατί αντί να ανακαινίζονται τα σπίτια στα χωριά, τσιμεντώνονται τα βουνά και οι λόφοι των αθηναϊκών συνοικιών; Ένας παλιός γιδότοπος δεν έχει απομείνει να μυρίσει κανείς χαμομήλι. Δρόμοι συντριπτικής κλίσης, οριζοντιώνεσαι για να τους ανεβείς -ίσως μετακινήθηκε και το θρύψαλο ζελέ και κόλλησε στην περιχαράκωση, ομίχλη, έτσι κι αλλιώς. Μέχρι και πίσω από τα ενταφιασμένα ραδιενεργά της Δραπετσώνας κτίζουν. Να ξαφνικά και η καλή είδηση, που ασχοληθήκαμε στην άσκηση με το θέμα ακριβώς δύο χρόνια πριν: https://ecopress.gr/attiki-to-telos-enos-efialti-apenergopoieitai-i-toxiki-vomva-schistou/
30/4/2022 09.35
Στην εγγραφή της 22ας Απριλίου ταιριάζει και η φανατική καλλιέργεια της ευχολογίας των τελευταίων χρόνων.
1/5/2022 19.09
Προκηρύξεις -γύρω στο μιλένιουμ- διαγωνισμών του γαλλικού υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, μεταξύ άλλων με θέμα: αυτοβιογραφίες συνταξιούχων εφοριακών και τελωνειακών υπαλλήλων. Ζητήματα πολιτικής και πολιτισμικής μνήμης, η σφαίρα των δημοσίων υπαλλήλων. Αγεφύρωτα χάσματα τότε. Να τα σίγουρα ελληνικά μπεστ-σέλλερ.
3/5/2022 13.37
συγκεντρωμένες τρυφερότητες
6/5/2022 15.14
Πάω να μπω στο άλλο μπλογκ, πατάω greek autobiography, τίποτα, πατάω και το όνομά μου, τίποτα, μια ντουζίνα σελίδες αναζήτησης στο google, τίποτα, όλα στα ελληνικά, τίποτα, μέσα από μία και μοναδική άλλη σελίδα κάποια στιγμή μπήκα, πίστεψα ότι το είχα κλείσει, τελικά εγώ δεν το είχα κλείσει.
15.31
Στο όνομα αν πατήσεις στο google, βγαίνει επιστήμων φαρμακολόγος που εγκωμιάζει τα εμβόλια mRNA (!) και μία σελίδα μαζορέτες-βικιπέντια όπου μαζεύουν όλα τα απορριμμένα από τη βικιπέντια λόγω του ότι δεν είναι relevant για τη βικιπέντια.
8/5/2022 22.44
Tο Telegram ήταν επί πανδημίας η πλατφόρμα αντιεμβολιαστών συνωμοσιολόγων, τώρα έγινε του σαλονιού.
9/5/2022 11.25
Συμφωνία για ήπια φροντίδα του πρασίνου από το Ίδρυμα Ωνάση, με ελεύθερο WiFi στο Πάρκο. Αυτό το τελευταίο κατά τη γνώμη μου είναι πολύ κακό: ελεύθερο διαδικτυακό καφενείο σε οριακή περιοχή, αντί σεβασμός μόνο απέναντι στη θρυλική μεσοπολεμική κηποτεχνία και στο ΠΡΑΣΙΝΟ, κίνητρα πολύωρης εγκατάστασης; Έκλεισαν πάλι τον χώρο στο άγαλμα Αθηνάς, έκθεση εικαστική του Ωνάσειου χορηγία, λέει. Από τα γυφτοπάζαρα στην ιντερνετική φιλανθρωπία. Ίσως καλύτερα να περάσει στον Δήμο.
14.12
Εντάξει. Ας το δούμε θετικά: μπορεί να είναι μια νέα αρχή, δηλαδή μετά να υπάρξει συστηματική φροντίδα όταν θα έχει φύγει ο όγκος των εργασιών αποκατάστασης.
11/5/2022 15.34
Η αρλουμπολογία έχει τόσο ζαλίσει που κάποιοι πήραν στα σοβαρά και σχολίαζαν εμπεριστατωμένα την πρόταση του άλλου πολιτικού στη γιορτή της μητέρας να προσφέρεται μια δωρεάν εξωσωματική γονιμοποίηση τον χρόνο σε όλες τις Ελληνίδες για καταπολέμηση της υπογεννητικότητας.
21.48
Στο Αφγανιστάν οι γυναίκες ξανά στα σίδερα, μπούργκα, συνοδεία υποχρεωτική κτλ..* Αυτοί που φωτογραφίζονταν με τα ντουφέκια πάνω στα ποδήλατα θαλάσσης.
*λένε
16/5/2022 15.10
Οι μεν με τον Βάγκνερ, οι άλλοι με τον Μότσαρτ. Οι μεν χιτλερικοί, οι άλλοι βοηθητικοί σύμμαχοι, λένε. Αν μή τι άλλο, συγχαρητήρια από τον πολιτισμό του 21ου αιώνα για τη στρατιωτικών ή μιλιταριστικών σκοπών ιδιοποίηση της ευρωπαϊκής κουλτούρας.
20/5/2022 23.16
Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου έσωσε το καταπληκτικό οίκημα στην Αρεοπαγίτου που θέλανε να το ρίξουν (2007;) γιατί εμπόδιζε τη θέα από το εστιατόριο του μουσείου της Ακρόπολης.
21/5/2022 09.34
Δύο κτίρια.
22/5/2022 23.04
"Never mind my soul. Just be sure you have my tie right". Το 1924 ο Τζαίημς Τζόυς κάθισε με τα χίλια ζόρια να τον ζωγραφίσουν. Όταν ο πορτραιτίστας (Patrick Tuohy) άρχισε να περιγράφει πόσο σπουδαίο είναι για τον καλλιτέχνη να "πιάσει" την ψυχή του υποκειμένου, ο Τζόυς -σύμφωνα με τον βιογράφο του Ρίτσαρντ Έλλμανν- τον έκοψε: "Να μην σε νοιάζει η ψυχή μου. Τη γραβάτα μου κοίτα να ζωγραφίσεις σωστά".
26/5/2022 21.57
"Η γραβάτα μου κοίτα να κάθεται σωστά".
22.23
"Τη γραβάτα μου κοίτα να πιάσεις σωστά".
29/5/2022 14.20
H δεύτερη μέρα ισχυρών ενοχλήσεων όπως του περσινού καλοκαιριού, που ξεκινούν από τη γνάθο, σε συγκεκριμένο σημείο απονευρωμένου δοντιού με γέφυρα καλυμμένου, και από εκεί ξεκινά ερεθισμός μεγάλος του νευροφυτικού, από το αυτί έως τα άκρα, με κάψιμο και αίσθημα πίεσης. Φοβάμαι πολύ για το οπτικό νεύρο της.
31/5/2022 13.22
Τέταρτη μέρα. Εξάντληση όπως και πέρυσι. Περπάτα χωρίς σταματημό για να μην πέσεις.
3/6/2022 20.11
Το κάλυμμα αφαιρέθηκε εξ ολοκλήρου. Αναγκαστικά, διότι σήμερα απόλυτη εξάντληση και δεν υπάρχει εξήγηση. Οι φανταιζί μέρες της διαμεσολάβησης.
22.39
Δεν ήταν η γέφυρα μάλλον. Κάτι βαθιά μέσα στη γνάθο; Δεν θέλουν να πουν, δεν θέλουν να ξέρουν, δεν πειράζει, ποτέ δεν έκαναν παρέα, ίσως γι' αυτό;! Οι θεοί τριγυρίζουν στα μέρη εδώ, και επίσης η Ma. και η Ha. που εκπροσωπούν τους απηυδισμένους που δεν πρόλαβαν, τη μία την ήξερε προσωπικά, την άλλη όχι.
9/6/2022 00.10
Αν σταματήσει όλο αυτό, θα σωθεί ο αμφιβληστροειδής. Με το τέλος της χθεσινής μέρας και την ιστορία που ξεκινά από τη γνάθο, φωτεινές κάθετες γραμμές στο σημείο του ρήγματος, για πρώτη φορά τόσο πολλές. Και όλα τα άλλα.
10.09
Αν τα καταφέρει χωρίς να χρειαστεί να κάνει την αντίστροφη από άλλους διαδρομή, δηλαδή να πάει στη Ρωσία για να την κάνουν καλά, αυτό δεν θα οφείλεται στη Δύση.
13.12
Καθολική και απόλυτη εξάντληση. Θα δοκιμάσει να κλείσει την πρόσβαση στα μπλογκ μήπως και βοηθήσει αυτό.
10/6/2022 18.46
Διαλύθηκε. Κάθε μέρα ηλεκτροσόκ.
21.34
Χθες το In Search of Memory της Petra Seeger για τον Eric Kandel. Αυτό ακριβώς: ένα επαναλαμβανόμενο ερέθισμα συμβάλλει στον μετασχηματισμό της βραχυπρόθεσμης σε μακροπρόθεσμη μνήμη, στη διαδικασία αυτή ενεργοποιούνται τα γονίδια και αλλάζουν τα νευρικά κύτταρα, αλλάζει η ανατομία του νευρικού συστήματος.
11/6/2022 09.41
(ξανά προσβάσιμο το μπλογκ του ενός αναγνώστη)
Αυτό ακριβώς συμβαίνει με την επικοινωνιακή επίθεση: αρχικά μέσω ενός προφανούς χάους που συμπεριλαμβάνει σάχλα, πορνογραφία, θολούρα, στυγνή βία κ.ά. στοχεύεται το αξιακό σύστημα της όποιας κοινωνίας σε ανατολή και δύση (βλ. βιασμούς βρεφών από ρώσους στρατιώτες στην Ουκρανία ή υποτιθέμενο πραξικόπημα ξυπόλητων τραμπικών στον Λευκό Οίκο ή εικόνες άνοιας του αμερικανού προέδρου κτλ.), οι "ελίτ" αριστερών και δεξιών αποχρώσεων τα παίρνουν και τα σχολιάζουν με τόνους ηθικίστικου διδακτισμού, οι αποκάτω, αν και διαισθάνονται ότι κάτι εδώ δεν στέκει -είναι νύχτα και όλοι σου λένε ότι είναι μέρα-, τελικά υποτάσσονται και εξελικτικά οδηγούνται στην αφασία, νέες συνάψεις ξεφυτρώνουν για να συνδέσουν τα ασύνδετα και αργά, αλλά σταθερά χάνεται το παρελθόν αξιακό σύστημα και η πίστη στη λογική συνέχεια, συνεπώς και η ταυτότητα, πολιτισμική ή εθνική. Μπορεί αυτή να μην ήταν πάντα ό,τι καλύτερο, αλλά και τι θα την αντικαταστήσει; Η σάχλα; Ή η όποια καταγγελία της όποιας υποκρισίας και διαφθοράς του πολιτικού συστήματος; "Κανείς από τους γνωστούς μας δεν ήλθε να μας βοηθήσει ούτε καν να ρωτήσει τι κάνουμε, μας άφησαν ολομόναχους (man hat uns im Stich gelassen)", είπε ο Kandel για την καταδίωξή τους το 1939. Τι μπορεί να προκύψει απ' αυτό και ποια οντολογική ή πολιτική διδαχή για το μέλλον;
11.34
τσου βίντερ
12.52
ουντ αουφ
16.47
Ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια στη δημόσια περίθαλψη, λήμμα "χειρουργείο"; Ίσως οι άνθρωποι αυτοί να είναι μια κάποια λύσις.
12/6/2022 16.13
Σήμερα το πρωί είδε στη σκιά της με την καπελαδούρα όπως περπατούσε, το τρέμουλο, κάτι σαν ελαφρύ Πάρκινσον. Η σκιά της έτρεμε. Και τότε συνειδητοποίησε πότε για πρώτη φορά ένιωσε το παράδοξο αυτό φαινόμενο, ακατανόητο τότε, μόλις σήμερα μπορεί και το εξηγεί: το καλοκαίρι του 2020, πατώντας στα γυμνά χαλίκια ξυπόλητη, αισθανόταν με κατάπληξη τα πόδια της να τρέμουν, κάτι σαν σπασμούς. Τον Σεπτέμβριο του 2019 είχε γίνει η δουλειά στη γνάθο.
16.32
Ήταν το καλοκαίρι που έβραζε το γλυφό νερό του πηγαδιού, το πάγωνε και το έπινε, γιατί είχε διάφορα συμπτώματα και δεν έβγαζε άκρη τι γινόταν.
14/6/2022 19.31 (δημόσιο για τον ένα αναγνώστη)
"Ξεράθηκε" η αμυγδαλιά η όμορφη που είχε βγει πολύκλαδη και ορεξάτη για ζωή από τον κοαμμένο κορμό της παλιάς. Και η άλλη, η παλιά, που χρόνια αγωνίζεται να τις ζωογονήσει και τους άρεσε. Πλουσιοπάροχο φύλλωμα η πίσω. Θα ξαναζωντανέψουν;
19.50
Βλέποντας τα μούτρα της στην ηλίθια κάμερα και συνειρμικά με την πιλατερία αφορμή θυμήθηκε το ανέκδοτο της παιδικής ηλικίας. Στην εξοχή, όχι εδώ, περίπου δύο-τριών χρόνων ήρθαν επίσκεψη ξαδέλφια της Η., του Γ. και του Α., μεταξύ τους και η θεία Ν. με υπέροχη καπελαδούρα -καλοκαίρι ήταν-, εντυπωσιάστηκε και θαύμαζε ώσπου κάποια στιγμή αυτή έβγαλε το καπέλο, και τότε την βλέπουν να μένει σύξυλη και να τρέχει μετά στην Η, "Άσχημη η θεία Ν." να λέει με απόγνωση, και η Η. γνωρίζοντας θεωρητικά βασικές αρχές παιδοψυχολογίας να της λέει υποβλητικά "Όμορφη η θεία Ν., Ο Μ Ο Ρ Φ Η", την παρακολουθούν, λοιπόν, να πλησιάζει την ανύποπτη γυναίκα και να της λέει "Θεία Ν., γιατί δεν ξαναβάζεις το καπέλο που σου πάει τόσο όμορφα;"
18/6/2022 20.40
2000, Γ. και Η. κάθονται στο τραπέζι της κουζίνας και χαζεύουν, την τελευταία απασχολεί ο θάνατος της θείας της Λ. και τα διαδικαστικά:
Η.: "Πιο φτηνά θα τους ερχόταν να την κατέβαζαν στην Κρήτη, θα έβαζαν το φέρετρο στο αεροπλάνο και άμ' έπος άμ' έργον".
Γ.: "Και πώς είναι η διαδικασία; Θα την παραλάμβαναν μετά στη λωρίδα των αποσκευών;"
H.: [βλέπει τηλεόραση] "Ναι"........................... [γυρίζει ξαφνικά, μειδίαμα] "Α να χαθείς!"
23/6/2022 15.27
Έτσι όπως στεκόταν στο κατώφλι για να ρωτήσει κάτι, η γλάστρα του πρώτου ορόφου πέρασε ξυστά δίπλα της κι έσκασε στο πεζοδρόμιο. Η υπάλληλος του φαρμακείου, σοκαρισμένη φανερά, της είπε δυο-τρεις φορές πόσο τυχερή ήταν.
15.31
Περίπου 1992, πρωί, ο Π. και η Η. ετοιμάζονται για το γραφείο, βγαίνει στο παράθυρο -βρίσκεται Αθήνα, άγνωστο γιατί- να τους χαζέψει, βλέπει την Η. να στέκεται στο πεζοδρόμιο και τον Π. να βγαίνει από το γκαράζ, να περνά από δίπλα της και να φεύγει στο πράσινο φανάρι κατεύθυνση περιμετρικός της πλατείας, μετά από λίγο η άναυδη Η. έχει ανεβεί στο διαμέρισμα, "Ο αιωνίως αφηρημένος πατέρας σου πέρασε από μπροστά μου κι έφυγε", τηλεφωνεί στον Α. και του λέει τα καθέκαστα. Ο Π. φτάνει στο γραφείο, "Τι γίνεται, μπαμπά; Όλα καλά; Η μαμά τι κάνει;" του λέει διασκεδάζοντας ο Α., ο Π. τον κοιτάει έκπληκτος "Αααααμάν, την ξέχασα στη Χέυδεν!"
2/7/2022 11.45
Πατήστε όσο θέλετε το κεφάλι, υποτίθεται, να ξαναχωθεί ολόκληρη μέσα, δεν είναι εκεί, πέφτετε εσείς μέσα στον λάκο. Την έχει βγάλει προ πολλού έξω το χαρούμενο εγγονάκι της μαριλούς.
4/7/22 18.04
Φρίκαρε η αγάπη της.
7/7/2022 00.18
Μέσα σε αυτήν την πίεση και την καθολική εικονικότητα στον σημερινό κόσμο που ευτυχώς υποχωρεί κατά χρονικά διαστήματα και ξεφουσκώνει, αναδεικνύεται συνεχώς η απόλυτη ανάγκη, η μοναδική αξία των α λ η θ ι ν ώ ν αισθημάτων και επιχειρημάτων, πόσο σοβαρό εγχείρημα λόγου (νου) και ψυχής να διαπεράσουν την πράξη, να την καταλάβουν (από το καταλαμβάνω) και να μην την αφήσουν να τα ακυρώσει, τελικά πόσο μεγάλη σκληρή πρόκληση είναι να τα αναγνωρίσεις.
11/7/2022 10.51
"Χάρηκα που πέταξες τον καναπέ. Δεν ήταν δικός μας", της είχε πει ο καλύτερός τους, ο μόνος που βασανιζόταν με το παρελθόν. Και αν έμεινε κάτι, φρεσκοταπετσαρισμένο, θα είναι για να θυμίζει ότι αυτό είναι το τελικό χρέος έρευνας, καθόλου δικό της, όμως της ιστορικής μνήμης. Γιατί έστω ένας μπορεί στη συγκυρία του παρόντος, αν όχι να αποτρέψει, πάντως να σκορπίσει άρωμα ανθρώπου σε μια δραματική εξέλιξη, ενώ εκ των υστέρων μένει μόνο η απορία (αναρώτηση) και το χρέος αποκατάστασης της μνήμης.
20.05
Το 1994 ήταν εκείνη η συζήτηση;
13/7/2022 11.26
Θυμήθηκε τη Μ. και την ιστορία που της είχε πει για τη μακαρίτισσα τη γειτόνισσά της, την Π. όταν ήταν παιδάκι (η γειτόνισσα πέθανε νέα) και η άλλη, καμιά σαρανταριά χρονών, τα έβλεπε τότε και τα θυμόταν αργότερα. Η Π. παιδάκι ήταν πρωτότοκη σε μια σειρά παιδιών, ο πατέρας, λοιπόν, έπαιζε το εξής παιχνίδι: έπαιρνε μια καραμέλα, έκανε πως της την έδινε, και την τελευταία στιγμή τη χάριζε σε άλλο παιδί, αυτό που του είχε αδυναμία. Το έκανε, φαίνεται, συστηματικά, τόσο που της Μ. της εντυπώθηκε ως κάτι τελείως αποκρουστικό, κάτι που ανέτρεπε όλες τις κρατούσες απόψεις για το άτομο (πατέρας) ως καλότατο και "αγνό" άνθρωπο.
15.46
Σε αυτά τα δικαστήρια να απευθυνθείς; Που καταδικάζουν σε 12ετή φυλάκιση τον Δημήτρη Λιγνάδη για "βιασμό"; Όπου, ύψιστοι θεοί, η Ελλάδα, η κοιτίδα η υποτιθέμενη του πολιτισμού (τρίχες, πολύ παλαιότεροι πολιτισμοί υπήρξαν), έχει γίνει Ο νεκροθάφτης κάθε έννοιας πολιτισμού, η πηγή του αντι-πολιτισμού που διαχέεται και φεύγει προς όλες τις κατευθύνσεις στον πλανήτη. Τρελοί, δαιμονισμένοι, σεξουαλικοί εγκληματίες, καταχραστές, δοσίλογοι κτλ. , βλ. Στάλιν, και δυστυχώς υπήρξε εκείνος ο δολοφόνος φασίστας, για να ξέρουμε σήμερα τι λέμε.
18/7/2022 11.31
"Είναι σίγουρα ανισόρροπη. Εγώ δεν θα το έκανα ποτέ αυτό", έλεγε μία λουόμενη φωναχτά την ώρα που περνούσε με το φοιτητικό σακίδιο στην πλάτη πηγαίνοντας στον προαστιακό την προηγούμενη Παρασκευή το βράδυ. Το πρώτο σκέλος αδιάφορο, σίγουρα για πολλούς ισχύει. Το δεύτερο είναι το προβληματικό (βασικά γελοίο να συγκρίνεσαι με κάποιαν τελείως άσχετη από σένα), από το οποίο βέβαια προκύπτει και το πρώτο: όταν αιώνιο κέντρο αναφοράς σου είναι οι سومري, και τις θεωρείς ακλόνητες και δεσμευτικές για όλους, πλέεις στο πέλαγος της سومري, της ημι-"πληροφορίας" και μάλλον φθονείς τον 🎲 γιατί ποτέ στη ζωή σου δεν είχες τόση δυστυχία, αλλά και τόση πλήρωσηسومريκνήδωση (νεολογισμός από το 'κνησμός'). Δεν μας κάνεις για το κίνημα. Κάπως έτσι η προσωπική σύμβαση και προτίμηση, τα προσωπικά γούστα περί μαγειρικής, σεξ ή μήκους της φούστας, ανάγονται σε μίνι πολιτικά αιτήματα. Η αποπροσωποποίηση είναι η καλύτερη επιστροφή στον Εαυτό, γιατί παράγει αφοσίωση. Και πολιτική. Ίσως. [δεν μπόρεσε να μην το πειράξει σε δεύτερη ανάγνωση]
12.34
ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ କୋଠା କିମ୍ବା ପରବର୍ତ୍ତୀ ଦ୍ୱାରରେ କାଶ ହେବା ଦ୍ୱାରା ସେନ୍ସର ଏବଂ ବିପଦ ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ, ଆପଣ କେଉଁ ଅଳିଆ ଲେଖନ୍ତି |
ଏବଂ ଯାହା ଅନୁମତିପ୍ରାପ୍ତ |
17.23Η πρώτη εγγραφή της μέρας είναι ενδεικτική για το πώς παράγεται βλακώδης σκέψη (μπλαμπλαρητορείες για τα αυτονόητα) και αποπροσανατολισμός (ତୁମେ ତୁମର ବିନାଶକୁ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବ କି?) με αφορμή σχόλιο σε μπούρδες ηλιθίων μισθωτών μπούλινγκ-τρολς.
18.17
"Η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση φταίνε για όλα. Ξέχασα να το γράψω", είπε.
20/7/2022 11.13
Την προηγούμενη εβδομάδα, μόνη στο σπίτι με τον κήπο, έζησε άλλη μια τρομακτική νύχτα. Άνεμος τρομερός, αυτός που τώρα καίει την Πεντέλη, γνωστός εκεί στο εξοχικό, τα είχε ρημάξει όλα πριν λίγα χρόνια. Τα υπολείμματα σκέφτηκαν με προσπάθεια τι πρέπει να κάνει: συγκεντρώθηκε, οργάνωσε το μυαλό της στα απαραίτητα αντικείμενα που πρέπει να χώσει σε τσάντα στην περίπτωση διαφυγής -αυτοκίνητο γιοκ, άρα η θάλασσα το καταφύγιο-, και σε όλα τα βήματα από το ξεκλείδωμα έως την ανοιχτή πόρτα του κήπου για να μην χρειαστεί να ξανασπάσουν το λουκέτο, και έπεσε στο κρεβάτι ανάσκελα δηλώνοντας αποδοχή στον άνεμο. Κανένας ύπνος φυσικά, αυτοϋποχρεώθηκε με λυσσώδη επιμονή σε βύθισμα. Σε μία ώρα περίπου, ακούει δυνατό τρίξιμο στις περσίδες του παραθύρου. Κάτι περπατούσε εκεί. Δεν πίστευε στα αυτιά της, αυτά δεν γίνονται, γιατί υπέθεσε τι μπορεί να είναι. Σηκώθηκε, άναψε το φως, και ω! της φρίκης, μια κατσαριδάρα του κήπου κατέβαινε από τις περσίδες. Ψέκασε τα πάντα αναρωτώμενη συγχρόνως πού θα στεγάσει τώρα τον ανεμοδαρμένο "ύπνο" της, αλλά τελικά αφού έφυγε κάπως η αποφορά του εντομοκτόνου -τα μοντέρνα δεν είναι έτσι απαγορευτικά αναπνοής όπως τα παλιά- επέστρεψε και έκανε πως κοιμήθηκε τρεις-τέσσερις ώρες. Η επόμενη μέρα ήταν θαυμάσια, με ένα δροσερό αεράκι της χαράς, τόσο ασυνήθιστο για ελληνικά δεδομένα καλοκαιριού.
Αν έπεφτε τώρα ο άνεμος στην Πεντέλη!
12.57
Και παντού να έπεφτε, μόνο δροσερό αεράκι να έπνεε!
24/7/2022 22.48
Αυτό το χρώμα πώς λέγεται ακριβώς και εξειδικευμένα;
27/7/2022 12.41
Δεν μπορούσε τότε να καταλάβει πώς ο πατέρας της, ένας ευφυής -πλην εν μέρει ανένδοτος- άνθρωπος, καταλαμβανόταν που και που από εκείνον τον οίστρο να λέει κάτι ανέκδοτα, κρυάδες με πόντιους, τοτό και άλλα τέτοια, ποτέ σεξιστικά ή χυδαία, μάλλον για εφήβους της εποχής, και γελούσε με όλη του την καρδιά και κοιτούσε την εκάστοτε ομήγυρη με χαρά και γελούσαν κι αυτοί παρασυρμένοι από τη χαρά του ή κι από το αστείο, ποιος ξέρει. Τώρα σκέφτεται πως μάλλον απλά και μόνο ήθελε να μοιραστεί οπωσδήποτε ακόμη και τη σαχλαμάρα, εν γνώσει του. Ήταν πολύ της μοιρασιάς.
29/7/2022 14.39
"Ορειβάτες σώθηκαν από χιονοστιβάδα που τους σκέπασε σκάβοντας σπηλιά και τρώγοντας μούσλι" από τίτλο εφημερίδας, κι εδώ θυμήθηκα πάλι τον μπαμπά που άλλαζε ονόματα και λέξεις παραφράζοντας για πλάκα: -"Τι θα πάρεις για πρωινό, μπαμπά;" -"Μούσια έχετε;", -"Σε ποιο κανάλι το είδες αυτό, μπαμπά;" -"Στο χίγκι" (HIGH T.V.).
31/7/2022 13.11
Θέλουν κάτι να τους πουν, αλλά δεν έχουν βρει τον τρόπο. Θέλουν μάλλον να τους πουν ότι τα πράγματα είναι αλλιώς, αλλά δεν έχουν απαλλαγεί από το σύνδρομο της αμφισημίας, κι έτσι... αδιέξοδο.
18.17
Αυτό είναι αυθόρμητο, από τα πρώτα flashmobs.
12/10/2022 23.23
Το παρτέρι με τα δέντρα στη Χέυδεν, πίσω από τις σκάλες του ηλεκτρικού. Τα τελευταία δύο χρόνια έπεσαν περίπου χίλια λίτρα χώμα, φυτεύθηκε η σχεφλέρα και το άλλο παρατημένα εκεί σε γλάστρα, το καθάριζε τακτικά. Το έκαναν πάρκινγκ λουμπεναριό, δένουν το καρότσι στα δέντρα.
13/10/2022 09.57
Τα σχόλιά τους στην ψευδοειδησεογραφία της ψευδοπραγματικότητας.
10.38
Divi Claudi Apocolocyntosis
15/10/2022 14.56
αγαπημένοι καλλιτέχνες, θα έλθει να σας απαγγείλει ποίημα
16/10/2022 17.55
ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ କୋଠା, ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ କୋଠା କିମ୍ବା ପରବର୍ତ୍ତୀ ଦ୍ୱାରରେ କାଶ ହେବା ଦ୍ୱାରା ସେନ୍ସର ଏବଂ ବିପଦ ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ, ଆପଣ କେଉଁ ଅଳିଆ ଲେଖନ୍ତି
ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ
ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ
20/10/2022 13.49
Àremu rindinèddha,/plea tàlassa se guaddhi/ce apùtte ste' ce ftazzi/m'utto kalò cerò.//Vastà to petton àspro,/mavre vastà tes ale,/stavrì kulor de mare/ce i kuta en diu niftì.//Kaimmeno mbrò sti tàlassa,/ evò se kanonò;/ lio nghèrni, lio kkalèi,/ lio nghìzzi to nerò.//Àremu plea paìssia,/ pleus topu ise diammèna,/pu in echi ghianomèna/ti foddhèan esù.//An ìfsera ti diàike/apù cirtèa s'emèna,/ka possa guàita 'sena/su 'ròto' na mu pì.// Ma sù tipo mu lei/ja possa se rotò;/lio nghèrni, lio kkalèi,/lio nghìzzi to nerò.
22/10/2022 11.41
χαίρεται η μαρία
26/10/2022 17.32
Το μοδέλο λικνίσθηκε μπροστά στην εξηντάρα γκόμενα που έκανε ηλιοθεραπεία, σκούντησε τον δικό της τον έκπληκτο και αναρωτήθηκε πώς θα είναι αυτή στην ηλικία της, ενώ η συνομήλικη στην άλλη πλευρά με τις δίπλες ως κορμιού νεογέννητου βρέφους σιχτίριζε τους αλγόριθμους της ηλικίας και το εικοσάευρο που εισέπραξε, για να παρελάσει κι αυτή.
27/10/2022 17.30
γστρκό κτλ.
Σκηνές περασμένου καλοκαιριού (συνέχεια)
ο ηλικιωμένος με την ποδάγρα έριζε με τον ευγενή πλην μαχητικό έφηβο για την ξαπλώστρα, ενώ η βαλκάνια συνοδός του πρώτου, μη γνωρίζοντας τη χρήση του δυνατού τύπου της ελληνικής κτητικής αντωνυμίας, φώναζε με στόμφο "αυτό είναι ΜΟΥ".
16/11/2022 22.40
Περισσότερο απ' όλα της αρέσει η έκφραση: "Συγκλονίζει η γιαγιά/η κουμπάρα/ο γείτονας/ο παλιός μανάβης του/της τάδε".
17/11/2022 01.21
το νέο μήνυμα 6412->με τα μυαλά μιας δωδεκάχρονης (από εκείνη την ανάρτηση για το Πολυτεχνείο στο άλλο μπλογκ) το πολύ πολύ να φτάσεις την ηλικία θανάτου του πατέρα σου, εξήντα τέσσερα
17/11/2022 09.34
η ελληνική μαρία είναι κατίνα
18/11/2022 11.41
the national cult of littlemariachildren...
11.54
απαγορεύει άλλες κιβωτούς
20/11/2022 13.50
όχι η μικρή μαρία, η κοντή μαρία
15.22
υπάρχει άραγε πλαστική εγχείριση ομορφιάς στην περιοχή γύρω από τα γεννητικά όργανα;
22/11/2022 10.04
η υποβολή της αυτο- και της ετερογελοιοποίησης και η μετάπτωση από το παραγωγικό χιούμορ στην κοροϊδία των πάντων μέσα από κραυγαλέες λεκτικές και οπτικές σκηνοθεσίες, καθώς και ψευδοστρατεύσεις, στόχο έχουν τη λήθη, το αντίθετο της α-λήθειας, όπως η προηγούμενη ημερολογιακή εγγραφή με τη διάχυτη σαχλαμάρα της κλονίζει τον ορίζοντα προσδοκιών του Ενός αναγνώστη της και αν συνεχιστεί αυτό το βιολί, τότε αυτός θα αρχίσει να ψευτογελάει έχοντας χάσει πια κάθε αίσθηση σοβαρότητας της όποιας κατάστασης
27/11/2022 13.47
Συγκέντρωνε τις αποδείξεις για την ασφάλεια με ένα σημείωμα ότι η περίπτωση της γνάθου δεν έχει διευκρινιστεί. Τις επόμενες μέρες άρχισε ερεθισμός στο ούλο του απονευρωμένου που χθες και προχθές ήταν πολύ έντονος, ακραία. Χθες το απόγευμα ως δια μαγείας έφυγαν όλα. Σήμερα εξάντληση στα άκρα, νευροφυτικό χάλια.
20.30
ο λύκος Reißwolf τρώει πολλά παλιά χαρτιά που δεν τα χρειάζεται κανείς πια, αλλά και τι να πει κανείς γι' αυτήν την τρομερή σύμπτωση όταν πριν μερικές μέρες στην αρχή των εκκαθαρίσεων πιάνει τον πρώτο σωρό και πέφτει ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ πάνω σε αυτό που φυσικά δεν το θυμόταν, φά' το με τη συνάδελφό της τη γραμματέα, σε πρόλαβαν άλλοι
3/12/202 18.16
«ὁ δ' ἠλίθιος ὥσπερ πρόβατον βῆ βῆ λέγων βαδίζει» (Cratin. fr. 45): το απόσπασμα αυτό από χαμένη κωμωδία του Κρατίνου (520-423 π.Χ.) είναι μία από τις μαρτυρίες, εδώ με βάση το ηχομιμητικό βῆ γραφόμενο σήμερα μπε, ότι οι αρχαίοι Έλληνες δεν πρόφεραν όπως οι σημερινοί τη γλώσσα, αφού η εκφώνηση του βελάσματος μάλλον απίθανο να έχει αλλάξει ανά τους αιώνες· το απόσπασμα διακωμωδεί τον Διόνυσο που λειτουργεί στο κείμενο σύμφωνα με την έρευνα ως μετωνυμία του Περικλή
βλ. https://archive.org/stream/oxyrhynchuspapyr04byugren/oxyrhynchuspapyr04byugren_djvu.txt (663. ARGUMENT OF CRATINUS AIONYCAAE=ANAPOS, πρόκειται για την έκδοση των παπύρων που βρέθηκαν σε "χωματερή" στην αιγυπτιακή Οξύρρυγχο τέλη του 19ου αι. από τους βρετανούς παπυρολόγους Bernard Pyne Grenfell και Arthur Surridge Hunt)
και (πρόσβαση μέσω δικτύων ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών)
https://www.proquest.com/docview/1294463506/fulltext/B8FD68D7170A40AAPQ/1?accountid=10218&imgSeq=15
https://www.jstor.org/stable/20190985?seq=11#metadata_info_tab_contents
https://www.journals.uchicago.edu/doi/epdf/10.1086/708868
19.05
περαστικά της, λοιπόν· από θραύσματα παπύρου και άλλες μαρτυρίες συγχρόνων και μη, ολόκληρες και κατά κάποιο τρόπο ολοκληρωμένες επιστημονικές υποθέσεις
Ox. Pap. 663, Cambr. Add.4415 |
19.58
ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ କୋଠା, ଆପାର୍ଟମେଣ୍ଟ କୋଠା କିମ୍ବା ପରବର୍ତ୍ତୀ ଦ୍ୱାରରେ
17/12/2022 17.21
χθες, που είχε υποχωρήσει η φαγούρα και ο πόνος του δέρματος της κεφαλής, έριξε και δυο-τρεις ψαλιδιές αραιώματος για τα τιμημένα χριστούγεννα
23/12/2022 21.50
30/12/2022 15.34
πολαρόιντ του Αντρέι Ταρκόφσκι, Ιταλία, 24 Νοεμβρίου 1983
7/1/2023 23.19
1.Meindert Hobbema "Watermill" (1692) 2.Ioannis Altamouras "Waiting for the tide" (ca 1875) 3.Gerhard Richter "Atem" (1989) 4.Alfred Sisley "L'automne. Bords de la Seine près Bougival" (1873)
1.Maurice de Vlaminck "Restaurant de la Machine à Bougival" (1905) 2. Hieronymus Bosch "Der Garten der Lüste" (ca 1490-1505) 3. Hiroshige Utagawa "Plum Garden, Kamata" from "One Hundred Famous Views of Edo" (ca 1856-1858) 4. Healthy coral reef on the North coast of East Timor" (2005) [Wikimedia Commons]
1.Paul Cezanne "Nature-morte aux pommes et aux oranges" (ca 1895-1900) 2.Georges Seurat "Un dimanche après-midi à l'Île de la Grande Jatte (1884) 3.Michael Economou "Martigues" (ca 1913-1926) 4.Maria Sibylla Merian "XXIX. ABBILDUNG [Pampelmuse]" from Metamorphosis insectorum Surinamensium (1705)
1.André Derrain "Bâteaux à voile" (1905) 2.El Greco "Concierto de angeles" (ca 1608-1614) 3.Christos Karas "Vase with leaf" (1996) 4. Matt "Vernazza" (2007) [Wikimedia Commons]
1.Spyros Papaloukas "Abbey Koutloumousiou" (1924) 2.Spyros Vassiliou "Eretria" 3. Jackson Pollock "Free form" (1946) 4.Nikos Chatzikyriakos-Gikas "Paris roofs" (1952)
1.Maria Sibylla Merian "Das Neue Blumenbuch", Teil 3, Platte 2 (1680) 2.Ludwig Ferdinand Schnorr von Carolsfeld "Die breite Föhre nächst der Brühl bei Mödling" (1838) 3.Egon Schiele "Schieles Wohnzimmer in Neulengbach" (1911) 4.Φάρος Akraberg, Faroe Islands (?)Πάσχα 1983, με τον Μανώλη |
21/9/2023 10.30
"[...] Θάνατος Κωστή Παλαμά - Ο πάπας Πίος απαγόρευσε τα παυσίπονα - Είχα έναν φοβερό πονόδοντο που κράτησε σχεδόν ένα μήνα. Δοκίμασα τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα, από νέφτι μέχρι μπογιά παπουτσιών [...]"
(απόσπασμα μακροσκελών τίτλων κεφαλαίου της αυτοβιογραφίας του Παντελή Καλιότσου Ποιους θα δαγκώσω άμα λυσσάξω, Αθήνα 2009, σ. 35)
12.35
21/9/2023 |
18/4/2017 |
acacia saligna
25/9/2023 13.50
βάφω τις παλιές καρέκλες διάφορα χρώματα (όχι τόσο διάφορες αποχρώσεις όσο τύπος μπογιάς, κιμωλίας, νερού, νεφτιού) που λίγο έσπασα το κεφάλι μου να αποφασίσω, την ίδια περίοδο παρακολουθώ όλη την αστυνομική σειρά (όχι της προηγούμενης εγγραφής, άλλη), στις 23 Αυγούστου αυτό το επεισόδιο (προβλήθηκε 7 Ιανουαρίου 1973, τόπος πλοκής -κάθε επεισόδιο και αλλού- Βόννη) και να η καρέκλα με το χρώμα κιμωλίας, ακριβώς όπως την έβαφα εκείνες τις μέρες
συνεπώς τέλος, το βάψιμο να ολοκληρωθεί και φεύγα
17.10
27/12/2023 20.42
η φίλη μου η Μ. στην τελευταία της (γενικά) παραμονή στο νοσοκομείο βογκούσε και φώναζε ακατάπαυστα, τη ρωτάει, λοιπόν, μια μέρα η κόρη της "μαμά, γιατί φωνάζεις έτσι, πονάς;", η Μ. την κοιτάει αγανακτισμένη, "κάποιος βλάκας εδώ στο δωμάτιο (μονόκλινο) φωνάζει συνεχώς και δεν με αφήνει να κοιμηθώ"30/12/2023 12.41
το 2005 είχε οργανώσει πανεπιστημιακή εκδρομή, της οποίας είχε προηγηθεί σεμινάριο και για τους δύο κύκλους σπουδών, πρώτο και δεύτερο, και είχαν μοιραστεί τα θέματα και τις ανακοινώσεις των φοιτητών με τη συνάδελφο, από κάποια άγνωστη συγκυρία εμφανίστηκε ένας μεσήλιξ που ήθελε να συμμετάσχει, έφτασε η μέρα της ανακοίνωσής του, ανέβηκε στο βήμα και άρχισε να διαβάζει με έντονο επικολυρικό τόνο και μυστηριακό πολυπράγμον ακαδημαϊκό ύφος από κάποια χαρτιά που κατά διαστήματα δυστυχώς τα μπέρδευε, ένα συμπίλημα εγκυκλοπαιδικών περικοπών κ.ά., αυτή άρχισε να ανησυχεί, κοιτούσε τα σοβαρά πρόσωπα των φοιτητών για να πάρει κουράγιο και να καταπνίξει το συνεχώς ανερχόμενο υστερικό γέλιο, και κάπως τα κατάφερνε, ώσπου μια στιγμή γυρίζει να δει την Έλση κι εκείνη με σοβαρό συμπαθές ύφος της λέει "τον γνωρίζω, αλλά σήμερα υπερέβη εαυτόν", αυτό ήταν η χαριστική βολή, σηκώθηκε βήχοντας λυσσαλέα κι έτρεξε προς την πόρτα και πήγε και κλείστηκε στην τουαλέτα και χτυπιόταν, κι όταν με κόπο επέστρεψε, τα πρόσωπα των φοιτητών εξακολουθούσαν να παρατηρούν με σοβαρότητα τα τεκταινόμενα
4/1/2024 14.15
η υποπαραλλαγή J[eu]N[esse].1
14.20
η φίλη μου η Μ. τελικά δεν κατευόδωσε μουγκρίζοντας (αφού δεν μπορούσε πια να μιλήσει) μόνο τον βουδιστή εθελοντή που πήγε να της διαβάσει χωρία με χλοερά λειβάδια και ήλιους εκθαμβωτικούς σε μία απόπειρα να την πείσει να αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο, αλλά -και παρότι ήταν ευλαβής- παρομοίως τον ιερέα που πήγε για την τελευταία μετάληψη
18/1/2024 19.11
Η ταινία που γυρίστηκε με βάση, υποτίθεται, τις αναμνήσεις της Ευγενίας Γκίνζμπουργκ (2009, ευρωπαϊκή παραγωγή), για ακατανόητους λόγους πειράζει τη βιογραφία της έγκλειστης στο σοβιετικό στρατόπεδο αφηγήτριας στο ομορφότερο και πιο ελπιδοφόρο σημείο της βιοπλοκής, αλλά και βαθιά πολιτικό: αντί για τη σωτηρία της Γκίνζμπουργκ από τον κουλάκο Σένια όταν ξεφεύγει από το όργιο των μεθυσμένων στρατιωτών με τις ποινικές κρατούμενες στην παράγκα, η ταινία κλείνει τη σκηνή παρουσιάζοντας την πρωταγωνίστρια να ξαπλώνει έξω πάνω στα χιόνια, ενώ στην επόμενη σκηνή εμφανίζεται στο κρεβάτι του νοσκομείου άρρωστη από πνευμονία. «Ο μπάρμπα Σένια άναψε τη μικρή σιδερένια σόμπα και έβαλε να βράσει στο τσαγερό του φρέσκο χιόνι. Μου έδωσε ένα μεγάλο κομμάτι ψωμί και λίγη ζάχαρη. Μου χάιδεψε τα μαλλιά, είπε γουρουνόσκυλα τους φρουρούς και την Τσίμμερμαν [η στρατοπεδάρχης που έστειλε την Γκίνζμπουργκ στο Izvestkovoye] καταραμένη γουρούνα. Με αυτά τα τρυφερά λόγια αποκοιμήθηκα ευχαριστημένη πάνω στις δυο σανίδες που είχαν απομείνει από ένα κρεβάτι εκστρατείας. Μετά από αυτή τη νύχτα τελικά δεν έπαθα πνευμονία, ούτε καν κρύωμα» (βλ. ανάρτηση εδώ 26/9/2018), Πριν ένα μήνα είδα για πρώτη φορά την ταινία, δεν ήξερα κάν ότι υπήρχε. Αφήνω αυτή τη σύμπτωση, να δημοσιεύσω κάτι σε ένα μικρό μπλογκ, ένα αληθινό επεισόδιο αφηγημένης ζωής, που έχει ακυρωθεί από την «πολιτική φεμινιστική (;) τέχνη» εννέα χρόνια πριν τη δημοσίευση. Η απορία παραμένει: πώς από μία αυτοβιογραφία κάνεις biopic, πώς από μια τέτοια στρατοπεδική αυτοβιογραφία κόβεις και ράβεις, για ποιους λόγους γίνεται αυτό. Δεν μπορεί, θα υπάρχει κάποια εξήγηση.
19/1/2024 08.43
12.53
από το 2013 με παρακινεί να γράψω επιτέλους αυτό το βιβλίο, είχα ακούσει γι' αυτόν και με είχε εντυπωσιάσει σε εκκλησία όταν τον είδα σε μακρινό ταξίδι, όταν τυπωθεί όπως και αν τυπωθεί, θα του το πάω να το δει
et labora
28/1/2024 10.28
"διαπιστώνω προς μεγάλη μου απογοήτευση ότι ο κανόνας 'ομορφιάς' τον
τελευταίο καιρό πλησιάζει επικίνδυνα αυτό που έδειχναν το 1975 τα Muppets"
- ένα σχόλιο: "χείλια-λουκάνικα (Bratwurstlippen) και βλεφαρίδες καμήλας (Kamelwimpern)"
-άλλο σχόλιο: "όπου και αν κοιτάξεις, είναι σαν να βλέπεις ατύχημα"
Υ.Γ.1976-1981 γυρίστηκαν τα Muppets, από 1980 το έδειχναν παντού σχεδόν
3/2/2024 10.28
η μονοτροπική καταναλωτική συμπεριφορά υπήρχε παλιότερα πολύ περισσότερο από ό,τι σήμερα, βέβαια και / παρόλο που ο αριθμός όμοιων προϊόντων ήταν πολύ μικρός και συγκεκριμένος: τη δεκαετία του 70 ακόμη, όσοι αγόραζαν γάλα ΒΛΑΧΑΣ, δεν αγόραζαν ΝΟΥΝΟΥ, δεν ξέρω κάν αν υπάρχουν αυτά ακόμη
11.24
δύο ομόφυλοι που συμβιώνουν, δεν είναι απαραίτητα ομοφυλόφιλοι, ενώ η νέα gender γλώσσα είναι αποκύημα το λιγότερο περιοριστικής παραδοξότητας που υποτίθεται ότι πρωτοτυπεί
11.54
όπως σε μια μικρή πολυκατοικία εγκαθιστάς σε βάθος χρόνου δεκαετιών υπαλλήλους σου με τους ανάλογους απωθητικούς συμβολισμούς ονομάτων, χρωμάτων κτλ. για να παραστήσεις τον Δία της περιοχής, να καθρεφτίζονται εκεί οι υπόλοιποι και να αποχαυνώνονται από το μεγαλείο της ισχύος σου, ποτέ και ούτε κατά διάνοια να συσχετίσει κανείς οκτώ χρόνια πριν το περίφημο βιβλίο του Περέκ με την ορατή πια πραγματικότητα, η οποία δεν υπάρχει παρά στην πενιχρή φαντασία κάποιου άλλου, και κατ' επέκταση παριστάνετε τη ζωή σας στη φαντασία κάποιου άλλου
8/2/2024 14.26
Μάλλον ελάχιστους ενδιαφέρει, αλλά όψεις ποιοτικής υποβάθμισης των δημοσίων πανεπιστημίων είναι ιδιαίτερα ορατές, το όλον έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια με την ομογενοποίηση των πτυχίων μέσα στην ΕΕ μέσω της creditοποίησης-που τελικά, βέβαια, μόνο κατ' όνομα συμβαίνει, διότι ευτυχώς ή δυστυχώς τα κράτη διατήρησαν τις υπάρχουσες δομές σπουδών τους, λιλιπουτ βέβαια σε σμίκρυνση, (εδώ και το διαιωνισμένο ζήτημα της "φιλολογικής"συντεχνίας, όπου παλαιότερα ο φιλόλογος επαρκούσε για τη διδασκαλία των πάντων, σήμερα πια ούτε για το ένα αντικείμενο), για παράδειγμα οι διδάσκοντες στα γυμνάσια έχουν στην Ελλάδα πτυχίο με ένα αντικείμενο κτλ. (ο απόφοιτος τμημάτων της Φιλοσοφικής για περισσότερα, υποθέτω ακόμη). Το επόμενο στάδιο, δηλαδή της μετατροπής των πανεπιστημίων σε πεδία κοινωνικής και ταξικής ενσωμάτωσης ή/και "ανόδου" (η ατυχέστατη ανωτατοποίηση των ΤΕΙ στην Ελλάδα), όπως μαρτυρούν τα γραφικά στατιστικά της ΕΕ https://www.blogger.com/blog/post/edit/3902534297126884627/7520007956639871923, ενισχύθηκε σημαντικά με το ζήτημα της κοινωνικής ένταξης δεύτερης και τρίτης γενιάς μεταναστών και τώρα -ειδικά μετά το 2015- θα απογειωθεί (από ποια σχολεία θα βγει το νέο κύμα σπουδαστών, δεν ξέρω). Τα ιδιωτικά κολλέγια ή πανεπιστήμια, υποθέτω, ότι αφορούν αυτό το θέμα και προορίζονται για τα χαμηλά η μέτρια εισοδήματα που επείγονται για ένα πτυχίο κοντά στην πόρτα τους και είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν οικονομικά.11/2/2024 13.22
με ειδοποίησε σήμερα το academia.edu και το διάβασα ☼, είναι ανοικτό για όλους μέσω γκουγκλ ή φμπ https://www.academia.edu/114750695/%CE%9C%CE%B7_%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1_Print_canvas
22/2/2024 20.25
τι πιο όμορφο να σε έχουν διαβάσει 20 άνθρωποι άγνωστοί σου και ένας απ' αυτούς να σου μιλάει πίσω από τον μπερντέ!αρκεί να είναι γύρω στα 40 με νοημοσύνη κορυφή και ποτισμένο αίμα ελευθερία και γαμάτη αποστροφή στα στούκας ιζήματος και να' τη πετιέται η σούλα που παράγγειλε αστυνομικό σε γνωστή σειρά κρίμις με κυρία εβδομηντάρα πλουσία καλοβαλμένη ξανθιά τύπου ούρσουλα άντρες που είχε αιμομικτικές σχέσεις και με τους δύο γιους της, και που ο ένας σκότωσε τελικά τον άλλο, και φρίττει κανείς πόσο μίσος πια να κάνει κανείς τέτοιες παραγγελίες το 2018 και πόσα απωθημένα επεκτατισμού
η ελληνική παιδεία παντού
23/2/2024 10.40
τίτλοι "δολοφονία Ναβάλνυ, έρχονται οι Ρώσοι;"
ανατρίχιασα
13.35
καφενείο στο χονγκ κονγκ
16.25
και άντε και πάλι, ούτε μία ώρα μετά που το έγραψα, διαβάζω σε τοπική εφημερίδα που πήρα τυχαία απο το ξενοδοχείο το πρωί πριν την αναχώρηση για τον σταθμό, συνέντευξη του αυστριακού καμπαρετίστα, "ανατριχίλα" του προκαλεί το Der Herr Karl των Qualtinger και Merz, αυτό το έπος του μικροαστού συνεργάτη κρυπτοφασίστα, για το πόσο επίκαιρο είναι σήμερα (γράφτηκε 1961) που ακούγεται πάλι το "Οι Ρώσοι έρχονται", τα περί πυρηνικών και που πλέον φαίνεται καθαρά ότι η κατάργηση της δημοκρατίας είναι εγγεγραμμένη στο DNA της (αναφέρεται στις εκλογές και στο τι ψηφίζεις)
24/2/2024 14.12
δεν είναι μέτρο αναφοράς χώρες με τεράστια παραγωγή και εξαγωγή αγροτικών προϊόντων όταν αυτά δεν τρώγονται από την ανοστιά του χημικού εργαστηρίου "βελτίωσης" της παραγωγής και ούτε ντοματοπόλεμο δεν μπορείς να παίξεις από την έλλειψη ουσίας, μόνο και μόνο υπό τη λογική της επενδυτικής ανάλυσης που κατά περίεργο τρόπο εμφανίζεται ξανά νικηφόρα μετά από δεκαετίες σαν να μην έχει παρεμβληθεί το οικολογικό και σιτιστικό κίνημα, και να σαν να μην υπάρχουν άλλοι τρόποι οργάνωσης όπως το Dorfladenbox, πριν χαθούν οριστικά οι γευστικοί κάλυκες του μέλλοντός σας
22.51
επίσης, σήμερα είδα στην ελληνική βικιπέντια και μου άρεσε πολύ η απόδοση του Les derniers jours de Corinthe του Alain Robbe-Grillet ως Οι τελευταίες μέρες της Κορίνθου
25/2/2024 21.29
Η εταίρα Harriette Wilson δημοσίευε τις αναμνήσεις της σε αυτοτελή τεύχη (1825) όπου στο οπισθόφυλλο εμφανιζόταν η λίστα με τους ερωμένους που θα παρουσιάζονταν στο επόμενο τεύχος· παράλληλα έστελνε επιστολές εκβιαστικές σε αυτούς οπότε εκείνοι που δέχονταν να πληρώσουν, σβήνονταν από τη λίστα του επόμενου τεύχους.
28/2/2024 15.02
κατάργησαν τον εξαιρετικό ιστότοπο του ΕΚΕΒΙ με τις πολλές βιβλιογραφικές πληροφορίες και τον όγκο των ψηφιοποιημένων περιοδικών χωρίς να έχουν φροντίσει για διάδοχη σελίδα, κάτι τεύχη βρίσκεις που άλλα ανοίγουν και άλλα όχι στο ίδρυμα ελληνικού πολιτισμού
30/3/2024 20.17
η Ζωοδόχος Πηγή θα φωτίσει τους αρμοδίους να καθαρίσουν τον περιβάλλοντα χώρο και τον μικρό πεζόδρομο από την αποφορά δημοσίου ουρητηρίου, διότι δεν είναι πρέπον για μία εκκλησία της Παναγίας ειδικά στην εποχή μας, και εξάλλου εκεί βαπτίσθηκα και πολύ λυπάμαι
3/5/2024 10.54
ο ατελείωτος βαρετός θρήνος της ημέρας από τότε που θυμούνται τον εαυτό τους οι έλληνες φίλοι, παλιότερα τα κλάματα γράφονταν κλάμματα, η γραφή απλοποιήθηκε, η ενδογαμία συμφερόντων στα ψηλά και στα χαμηλά γέννησε πολιτικοκοινωνικά τέρατα, αυτά συμβαίνουν όταν καλλιεργείς όποιον λόγο σου σερβίρουν αντί να πάρεις θέση ή να σιωπήσεις
8/5/2024 17.00
δεν πρόλαβε τη συνέχεια, αλλά δεν πέρασε στη σιωπή ο σπουδαίος ιστορικός
20/5/2024 15.33
να' μαι πάλι εδώ όπως τότε πριν είκοσι έξι χρόνια για την τελευταία εβδομάδα του Π., τώρα για ανακεφαλαίωση και update και αποφάσεις
προχθές έκλεισε η βιβλιογραφία
δυστυχώς η βαθιά προσβεβλημένη αισθητική των πόλεων από τον ψευτοδικαιωματισμό των επιθετικών υπέρβαρων με τα κολάν και τα μίνι, που ακολούθησαν με φθόνο τον φτηνομοντελισμό της γυμνής σάρκας των αδύνατων με την πορσελάνινη μούρη, πολύ δύσκολα να επανέλθει, αφού πίσω από τον ψευτοδικαιωματισμό των ψευδοαριστεροδεξιώνκαιό,τιάλλο ομάδων ή ατόμων, τα non-binary και τα μπινελίκια, πίσω από όλη αυτή την κακόγουστη μυθολογία που η ελλάδα κατά περίεργο τρόπο φαίνεται να απολαμβάνει και να γνωρίζει πολύ καλά σαν να γεννήθηκαν εδώ όλα αυτά, υπάρχουν σοβαρά θλιβερά θέματα όπως η υγιεινή διαιτητική και η σωματική άσκηση που γίνονται ταμπού για τους υπέρβαρους ή οι ιατρικές επεμβάσεις αλλαγής φύλου, από τους αναστολείς εφηβίας μέχρι τα χειρουργεία, που έπρεπε να είναι απαγορευτικές για μικρά παιδιά, τα οποία συχνά κατά την άποψή μου συγχέουν τη διαφορετικότητά τους και την απέχθειά τους στα συμβατικά trends με δική τους παρά-νοια, δηλαδή τα κάνουν να ασφυκτιούν μέσα στο σώμα τους, ενώ το σώμα είναι δικό τους και θα έπρεπε να του δώσουν χρόνο πριν αποφασίσουν οτιδήποτε, για το οποίο δεν υπάρχει επιστροφή